Klanten van ING hebben maandag problemen met de inzage in af- en bijschrijvingen van ING internetbankieren.
Dat blijkt uit meldingen bij de site allestoringen.nl en reacties van ING op Twitter.
Sinds het eind van de ochtend is het aantal storingsmeldingen voor ING bij internetbankieren fors opgelopen tot boven de 500, blijkt uit het overzicht op allestoringen.nl.
Momenteel is er een storing in Mijn ING en Mobiel bankieren. Wij doen onze uiterste best om dit spoedig te verhelpen. Onze excuses.
— ING Nederland (@ingnl) May 23, 2016
Klanten klagen erover dat ze niet bij de gegevens voor af- en bijschrijvingen kunnen en geen geld kunnen overmaken van spaarrekeningen naar betaalrekeningen.
Op Twitter erkent het ING dat af- en bijschrijvingen tijdelijk niet zichtbaar zijn. “We werken hard aan een oplossing om je weer volledige inzage te teven. Blijf het proberen. Excuses voor het ongemak”, zo laat de bank weten aan een klant.
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl